TEB müşterilerinin yüzde 80'i mobil ve internette...



Mobil bankacılık ve internet bankacılığı alanında farklı uygulamaları hayata geçirmesiyle tanınan TEB'in (Türk Ekonomi Bankası) interaktif kullanıcı sayısı günden güne artıyor. TEB yöneticilerinin verdiği bilgiye göre, 2014 yılının ilk ydi ayında dijital bankacılık kanallarının kullanımında büyük artış sağlanarak banka müşterilerinin yüzde 82'si mobil ve internet kanallarına taşındı. Böylece bankanın internet ve mobil bankacılık kullanıcı tabanı, aktif müşterilerimizin yüzde 25'ine ulaştı.

TEB’in ATM şubesi, internet şubesi, çağrı merkezi ve mobil bankacılık gibi alternatif kanallarını kullanan müşteri sayısı da 550 bini geçerken mobil uygulamayı kullanan müşterilerinin yüzde 48’i ise bankaya hiç uğramadığı, tüm işlemlerini mobil bankacılık uygulaması CEPTETEB, internet ve ATM'ler üzerinden yaptığı bildirildi.

Öte yandan TEB'in her yerden ücretsiz mobil bankacılık hizmeti sunan CEPTETEB uygulamasının, iPhone ve android tabanları cihazlardan sonra şimdi iPad ortamına da taşındığı açıklandı. CEPTETEB iPad uygulaması ile kredi borcu ödeme, EFT ve havale gibi günlük bankacılık işlemlerinizi rahatça gerçekleştiriliyor. CEPTETEB iPad’e özel yeni ekranlar ile hesaplardaki nakit akışı grafik üzerinden kolayca takip edilebiliyor.

Ayrıca ATM’den QR kod ile kartsız para çekme özelliği de CEPTETEB’de yer alıyor. CEBTETEB ile bankacılık işlemleri her an, her yerden, hızlı, pratik ve güvenli bir şekilde ücretsiz olarak gerçekleşiyor. CEPTETEB’in yeni fonksiyonu Finansal Durumum ile tüm varlık ve borç bilgilerinize anlık olarak ulaşılabiliyor. Böylece ödemelerin tarih ve durumuru ajanda üzerinden takip etmenin keyfi ve rahatlığı yaşanabiliyor. Piyasa Bilgilerli menüsü ile euro, dolar kurları gibi piyasa bilgilerine erişiliyor; hesaplama aracları ile kredi, mevduat getirisi gibi günlük finansal hesaplamalar kolayca yapılabiliyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder